Politika zasebnosti
DEL DOHODNINE ZA SKLAD
VRTCA POD GRADOM

Gozdna urica s Špelo Klofutar

Jupiii, jutri pride Špela!, so zavpili Ptički, ko sva jim povedali, da gremo v gozd s Špelo. Gozdno pedagoginjo poznamo, saj nas večkrat obišče. Z njo spoznavamo naravo, največkrat v gozdu. Tudi tokrat smo se odpravili na grajski grič, v »naš gozdiček«.

Najprej smo tekli in se zadihali v objemu jesenskih krošenj.

Zbrali smo se v krogu.

Igrali smo se igro »Sedemka« s katero je Špela pritegnila pozornost vseh otrok. Usmerila jih je k prinašanju stvari iz narave na mizo. Miza je bil okrogel prt položen na gozdna tla.
Otroci so se razbežali in z veseljem in navdušenjem na mizo prinašali različne plodove, veje, liste …

Ko je bila miza polna, je otrokom pokazala mavrični krog in ga položila na mizo.

Pričela je razvrščati predmete v skladu z mavričnim krogom in spodbudila tudi otroke k razvrščanju.

Otroci so na mizi iskali različne barve stvari in jih polagali ob mavrični krog. Zelo so bili zadovoljni, če jim je uspelo najti list, ki je ustrezal barvi v mavričnem krogu.

Ko smo vse predmete po barvah pravilno razvrstili, smo v gozdu iskali storže in jih spet polagali na mizo.

Iskanje storžev je bilo zelo zabavno. Prečesali smo ves gozdiček in kar tekmovali, kdo bo še našel kakšnega. Iskali smo jih pod listjem, za debli, v grmovju …
Ko je bila miza polna, smo se zbrali v koloni.

V koloni smo odkorakali do mize. Špela jim je dala navodilo:
Z vsako roko vzemi storž in z njim odkorakaj do kroga na gozdnih tleh!
Storža položi na rob kroga!

V koloni z dvignjenimi rokami smo toliko časa korakali, dokler nismo krogu naredili obrobo s storži.
Pozornost otrok je bila ves čas usmerjena v lastno aktivnost in k sledenju k uresničitvi skupnemu cilju:
ZAKLJUČITI OBROBO KROGA NA TLEH!
In nam je uspeloooo!
Ko je bil krog sklenjen, smo ga izkoristili za igro ZRCALO.

V paru so posnemali gibe prijatelja na drugi strani okvirja in se zabavali v obeh vlogah (posnemovalca in prikazovalca).

Gozdno raziskovanje smo zaključili z izdelovanjem zastavic. Vsak otrok je dobil leseno kladivo.

Vsak je poiskal zelen list (na travi, v grmovju). S kladivom je močno tolkel po blagu, ki ga je položil na list. Tako je dobil odtis, seveda, če je bil dovolj vztrajen in močan. Nastala je zastavica, ki jo je lahko odnesel domov.

Naša GOZDNA URICA se je končala in z lepimi vtisi smo se vrnili v vrtec. Hvala Špela Klofutar, za raziskovalno druženje!

 

Barbara Bertoncelj Fekonja in Nataša Modic

Oktober, 2020

Dostopnost