DEL DOHODNINE ZA SKLAD
VRTCA POD GRADOM
Politika zasebnosti

ABC

Otrok se že v predšolskem obdobju srečuje s pisnim jezikom.
Na vprašanje kje vse so črke, so otroci odgovorili:
V knjigi, v zvezku, na obleki, na fasciklu, v albumu, na smetnjakih (plastika, papir, steklo), na sladoledu, na steklenicah, v šoli, na faksu, na škatli, na računalniku, na telefonu, na televiziji, na listih, na avtu, na štampiljkah, na vratih, na hiši (ulica), na vreči, na zemljevidu.

Zakaj potrebujemo črke?
»Da lahko preberemo pravljice«
»Da vemo, kako nam je ime«
»Da lahko zapojemo pesem«
»Da napišemo, kaj moramo kupiti v trgovini«
»Da napišemo pismo dedku Mrazu«

Preko različnih dejavnosti so otroci razvijali glasovno zavedanje: prepoznavali prvi glas v besedi, ločevali krajše in daljše besede, razstavljali besede na zloge, združevali zloge v besede, iskali in tvorili rime.
Otroci so sodelovali v dejavnostih za prepoznavanje črk: iskali so enake črke, prepoznavali črke, ki se pojavljajo v njihovem imenu, sestavljali besede.
Otrokom so bile igre zabavne in zanimive.
Z logopedskimi vajami so si otroci razmigali jezik, ustnice in čeljust.

Irena in Hana

Orodna vrstica za dostopnost