Politika zasebnosti
DEL DOHODNINE ZA SKLAD
VRTCA POD GRADOM

POVEDALI SMO ZGODBO…

Predšolsko obdobje je za razvoj govora zelo pomembno, saj se v tem času prične otrokovo učenje izražanja čustev, izkušenj ter sporazumevanja z vrstniki, starši, vzgojiteljicami in drugimi.
Za otrokov govorno jezikovni razvoj je zelo pomembno, da ga spodbujamo pri opisovanju in pripovedovanju. Ob izmišljanju zgodbe otrok razvija zmožnost domišljijske rabe jezika, sodeluje v komunikaciji, se uči samostojno pripovedovati ter razvija ustvarjalno mišljenje.
Otrokom sva pripravili slikovno gradivo in jih spodbudili, da si slike ogledajo in ustvarijo svojo izmišljeno zgodbo. Nastali so kratki in izvirni zapisi.

Punčka ni pospravila kovček in ji je Muca copatarica odnesla. V kovčku je imela stvari Elzine in Anine.
(A., 3 leta)

Nekoč pred davnimi časi so živele rožice. In potem so vse rožice zrasle, ker je deževalo. Potem je nehalo padat. In potem je bil sonček in pol je dežnik šel v oblake.
(L, 3 leta.)

Nekoč je živel kužek z enim človekom. In ta človek je bil prijazen. Kuža je imel poškodovano tačko in je moral it k veterinarju. Kužek je zbežal, človek ga je ulovil in je kužek imel pozdravljeno tačko in je lahko šel s človekom domov. Mama je prišla ven iz službe in je vprašala, kako je bilo in je človek povedal vse, kar je bilo narobe in kaj je lahko naredil.
(A., 4 leta)

Pred davnimi časi so živeli ptiček in babica. Potem pa je ptiček videl barvico, ki leti v zraku. Potem je bila nočka, potem pa so ptički šli spat. Potem pa ko je bil dan, pa so prišli nazaj in so šli na drevo čivkat.
(P., 4 leta)

Čarovnica je imela klobuk, čevlje pa majico. Srečala je očija. Začarala je vrečo in notr darila in oči je pozvonil na zvonec.
(M., 3 leta)

En gospod je imel roza dežnik. Kuža pa je imel kost. Pojedel je kost, kuža. Gospod pa je dežnik izgubil.
(A., 4 leta)

Pripravili: Tia Ambrožič in Barbara Pirc

Dostopnost