Politika zasebnosti

Naravoslovno opazovanje v skupini PTIČKI, s Špelo Klofutar

Spet nas je obiskala Špela, ki je gozdna pedagoginja. Vedno se je zelo razveselimo, saj nam vedno kaj zanimivega prinese. Tudi tokrat je bilo tako. A bilo je presenečenje za na koncu srečanja.
Najprej smo se pozdravili na poseben način. V krogu smo z gibi utrjevali različne predloge (nad, pod, zgoraj spodaj, hitro, počasi …). To je bilo zelo zabavno.

Po končani igri nam je Špela razdelila tablice – pa ne take računalniške. Tablice na katere se riše s kredami, narisano pa se pobriše z mokro krpo.

Spodbudila nas je, da smo nanjo narisali polža.
Na sredini kroga smo si ogledali naše umetnije.
Nato je Špela iz vrečke vzela polža ahatnika in dva mladička.

Špela je polže »prebudila« z nastrganim jabolkom.
Polža smo skupaj opisali. Črte na polžji hišici se imenujejo ŠIVI.
Hiška polža AHATNIKA ima pet zavojev. Ima VRH, POPEK in USTJE. Polži jedo z jezičkom na katerem imajo strgalo, s katerim v usta spravi hrano. Imajo štiri rožičke, z dvema gledajo, z dvema pa tipajo.
Otroci ugotovijo, da obstajajo tudi polži brez hiške – lazarji. V gozdu pa najdemo gozdne slinarje.
Po opazovanju polžasmo polža zopet narisali na tablice in si jih ogledali na sredini kroga.

Opazovanje smo zaključili z zgodbico (kamišibaj).

Komaj čakamo, da nas Špela spet obišče!

Barbara Bertoncelj Fekonja in Nataša Modic, 13.3.2022

Dostopnost